
Servisní a obchodní podmínky
V případě jakékoli závady na Vašem kávovaru Jura Vám stačí kontaktovat naši servisní linku. Tím Vaše starosti končí. Zpravidla následující pracovní den si u Vás kávovar vyzvedneme a opravený Vám jej během několika dní dopravíme zpět.
Termíny oprav:
Všechny závady kávovarů Jura jsou opraveny zpravidla do 10 pracovních dní, v závislosti na vytížení našeho servisního oddělení. K tomuto času je třeba připočítat čas na dopravu přístroje do našeho servisu či zpět k Vám. V případech, kdy požadujete expresní termín opravy Vašeho kávovaru Jura a oprava je prováděna naším technikem přímo na místě u Vás (naříklad gastro provozy, hotely apod.), je odezva reakce technika zpravidla 24hodin či méně (v závislosti na lokalitě). O termínu a stavu Vaší servisní zakázky Vás vždy průběžně informujeme. Aktuální stav Vaší zakázky můžete také sledovat v sekci sledování zakázky.
Před každou opravou obdržíte podrobný rozpočet opravy. Dopředu tak budete vědět nejen veškeré náklady, ale i přesnou závadu, případně i její příčinu. Pokud s rozpočtem nebudete z nějakého důvodu souhlasit (například oprava nebude u velmi starých kávovarů rentabilní) pak Vám neopravený kávovar zašleme zpět. V takovém případě hradíte pouze diagnostiku přístroje (350Kč bez DPH) a náklady na dopravu přístroje.
Poskytované záruky:
Na pozáruční opravy kávovarů Jura poskytujeme záruku 6 měsíců. O každé provedené opravě obdržíte detailní rozpis práce a také výstupní servisní diagnostický protokol.
Vaše otázky:
V případě jakékoli otázky či požadavku na upřesnění nás neváhejte kontaktovat. JABLUM Czech s.r.o. (ičo 27954412, dič CZ27954412), Andělská cesta 617/7, Liberec 1, telefon +420 312312077.