Jak připravit Váš kávovar JURA k odeslání
Z přístroje vypusťte vodu (postupujte dle návodu k Vašemu kávovaru), vysypte zbytky kávy a ze zásobníku na zrnkovou kávu vyndejte nespotřebovanou kávu (možno i pomocí vysavače). Kávovar spolu s popisem závady a Vaší adresou zabalte do vhodné (pokud možno originální) krabice. V případě, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, přepravní box Vám zašleme.
Pokud si u Vás kávovar vyzvedává naše kurýrní služba, není třeba vyplňovat žádnou adresu, pouze zabalený kávovar předáte v domluvenou dobu pracovníkovi kurýrní služby, který Vám vydá potvrzení o převzetí. Věnujte, prosím, pozornost důkladnému zabalení přístroje. Nemůžeme ručit za poškození, která vzniknou při přepravě vlivem nevhodného zabalení. Doprava kávovaru do servisu a zpět je zpoplatněna částkou 300 Kč/cesta bez DPH.
Servis Vašeho kávovaru JURA
Všechny závady kávovarů Jura jsou opraveny zpravidla do 10 pracovních dní, v závislosti na vytížení našeho servisního oddělení. K tomuto času je třeba připočítat čas na dopravu přístroje do našeho servisu či zpět k Vám. V případech, kdy požadujete expresní termín opravy Vašeho kávovaru Jura a oprava je prováděna naším technikem přímo na místě u Vás (naříklad gastro provozy, hotely apod.), je odezva reakce technika zpravidla 24 hodin či méně (v závislosti na lokalitě). O termínu a stavu Vaší servisní zakázky Vás vždy průběžně informujeme. Aktuální stav Vaší zakázky můžete také sledovat v sekci sledování zakázky.