Záruční opravu lze uplatnit pouze u přístrojů, které byly zakoupeny v obchodní síti JABLUM.
0 Kč0 Kč
Popis produktu
Nejpohodlnějším způsobem pro zajištění opravy vašeho kávovaru Nivona je nezávazné vyplnění následujícího formuláře.
Po jeho vyplnění vás budeme kontaktovat a domluvíme s vámi další postup, případně konkrétní termín vyzvednutí přístroje u vás.
Na základě popsané závady vám také sdělíme orientační odhad ceny opravy a společně probereme možná řešení.
Po vyzvednutí a prohlídce vašeho kávovaru naším technikem vám zašleme přesný rozpočet opravy.
Opravený kávovar vám bude doručen zpět během několika dní.
JAK PŘIPRAVIT KÁVOVAR PRO ODESLÁNÍ
Z přístroje vypusťte vodu (postupujte dle návodu k vašemu kávovaru), vysypte zbytky kávy a ze zásobníku na zrnkovou kávu vyndejte nespotřebovanou kávu (možno i pomocí vysavače). Kávovar spolu s popisem závady a vaší adresou zabalte do vhodné (pokud možno originální) krabice. V případě, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, přepravní box vám zašleme. Jak správně zabalit kávovar vám může pomoci náš návod zde.
Pokud si u vás kávovar vyzvedává naše kurýrní služba, není třeba vyplňovat žádnou adresu, pouze zabalený kávovar předáte v domluvenou dobu pracovníkovi kurýrní služby, který vám vydá potvrzení o převzetí. Věnujte, prosím, pozornost důkladnému zabalení přístroje. Nemůžeme ručit za poškození, která vzniknou při přepravě vlivem nevhodného zabalení. Doprava kávovaru do servisu a zpět je zpoplatněna částkou 300 Kč/cesta bez DPH.