V případě jakékoli závady na vašem kávovaru stačí kontaktovat naši servisní linku. Tím Vaše starosti končí. Zpravidla následující pracovní den si u vás kávovar vyzvedneme a opravený vám jej během několika dní dopravíme zpět.
Termíny oprav:
Všechny závady kávovarů jsou opraveny zpravidla do 10 pracovních, v závislosti na vytížení našeho servisního oddělení. K tomuto času je třeba připočítat čas na dopravu přístroje do našeho servisu či zpět k vám. V případech, kdy požadujete expresní termín opravy kávovaru a oprava je prováděna naším technikem přímo na místě u vás (naříklad gastro provozy, hotely apod.), je odezva reakce technika zpravidla 24 hodin či méně (v závislosti na lokalitě). O termínu a stavu vaší servisní zakázky vás vždy průběžně informujeme. Aktuální stav zakázky můžete také sledovat v sekci sledování zakázky.
Před každou opravou obdržíte podrobný rozpočet opravy. Dopředu tak budete vědět nejen veškeré náklady, ale i přesnou závadu, případně i její příčinu. Pokud s rozpočtem nebudete z nějakého důvodu souhlasit (například oprava nebude u velmi starých kávovarů rentabilní) pak vám neopravený kávovar zašleme zpět. V takovém případě hradíte pouze diagnostiku přístroje (450 Kč bez DPH) a náklady na dopravu.
Poskytované záruky:
Na pozáruční opravy kávovarů poskytujeme záruku 6 měsíců. O každé provedené opravě obdržíte detailní rozpis práce a také výstupní servisní diagnostický protokol.
Vaše otázky:
V případě jakékoli otázky či požadavku na upřesnění nás neváhejte kontaktovat na tel. , telefon +420 312312077 nebo v našich Kávových centrech JABLUM:
Kávové centrum Praha: Sezemická 2757/2, 19300 Praha 20
Kávové centrum Mladá Boleslav: Bezděčín 113, 29301 Mladá Boleslav
Kávové centrum Liberec: Andělská cesta 617/7, 46001 Liberec