Slogan našeho e-shop

Servis kávovaru Lamanti

Záruční opravu lze uplatnit pouze u přístrojů, které byly zakoupeny v obchodní síti JABLUM.

Servis kávovaru Lamanti

0 Kč0 Kč

(výrobní číslo naleznete v záručním listě, na štítku s čárovým kódem na krabici nebo přímo na Vašem kávovaru)

Popis produktu

Nejpohodlnějším způsobem pro zajištění opravy vašeho kávovaru Lamanti je nezávazné vyplnění následujícího formuláře.

Po jeho vyplnění vás budeme kontaktovat a domluvíme s vámi další postup, případně konkrétní termín vyzvednutí přístroje u vás.

Na základě popsané závady vám také sdělíme orientační odhad ceny opravy a společně probereme možná řešení.

Po vyzvednutí a prohlídce vašeho kávovaru naším technikem vám zašleme přesný rozpočet opravy.

Opravený kávovar vám bude doručen zpět během několika dní.

JAK PŘIPRAVIT KÁVOVAR PRO ODESLÁNÍ
Z přístroje vypusťte vodu (postupujte dle návodu k vašemu kávovaru), vysypte zbytky kávy a ze zásobníku na zrnkovou kávu vyndejte nespotřebovanou kávu (možno i pomocí vysavače). Kávovar spolu s popisem závady a vaší adresou zabalte do vhodné (pokud možno originální) krabice. V případě, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, přepravní box vám zašleme. Jak správně zabalit kávovar vám může pomoci náš návod zde.

Pokud si u vás kávovar vyzvedává naše kurýrní služba, není třeba vyplňovat žádnou adresu, pouze zabalený kávovar předáte v domluvenou dobu pracovníkovi kurýrní služby, který vám vydá potvrzení o převzetí. Věnujte, prosím, pozornost důkladnému zabalení přístroje. Nemůžeme ručit za poškození, která vzniknou při přepravě vlivem nevhodného zabalení. Doprava kávovaru do servisu a zpět je zpoplatněna částkou 300 Kč/cesta bez DPH.